Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt

  • masa pelepasan:2022-10-30 12:07:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:349
  • Penerangan pantas:

    Grand Goave,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti

Kandungan artikel

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Grand GoaveSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

KrayovaDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Operasi pengubah tenggelam minyak


Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalangan mekanikal



Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,Grand GoaveSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Selamat datang panggilanKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai,Grand GoavePengubah ujian jenis kering 10kV, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalangan mekanikal



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Selamat datang panggilanMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Grand Goave(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

AwasaMaklumat produk lain
  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

    MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

  • MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

    MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

  • San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

    San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

  • KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

    KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

  • KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt memberi anda Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt oleh syarikat kami, perkhidmatan Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt. Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Grand GoavePengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanIngatkan anda untuk memulakan sumber unt, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!