KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan

  • masa pelepasan:2022-11-02 10:52:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:530
  • Penerangan pantas:

    Koflach,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

KoflachTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,KoflachPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

OtsuPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi,KoflachKod untuk pemasangan pengubah kuasa, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Perbaikan kualitiAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,KoflachPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis kering, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pelanggan pertamaIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

KoflachIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

AwasaMaklumat produk lain
  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • San RafaelKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringMekanisme pelindung bahan

    San RafaelKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringMekanisme pelindung bahan

  • RijswijkPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P mak

    RijswijkPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P mak

  • RijswijkTruck boarding bridgeMengapa begitu serba boleh

    RijswijkTruck boarding bridgeMengapa begitu serba boleh

  • PilaJembatan naik trak bekasAsas pembangunan industri

    PilaJembatan naik trak bekasAsas pembangunan industri

  • PilaPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiProses pembuatan

    PilaPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiProses pembuatan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan memberi anda KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan. KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoflachVideo produksi pengubah jenis keringApakah kemahiran pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!