LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah

  • masa pelepasan:2022-11-30 14:32:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:565
  • Penerangan pantas:

    Leixlip,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti

Kandungan artikel

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,LeixlipHarga pengubah kuasa, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

LeixlipPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi,LeixlipParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkan, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kuala LumpurPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan salji, angin dan pasir.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak


LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

middlemanApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation,LeixlipPenukar tegangan tinggi tenggelam minyak, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

LeixlipGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

AwasaMaklumat produk lain
  • TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

    TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

  • TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

    TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

  • Sorel-TracyIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakKaedah penyimpanan di persekitaran

    Sorel-TracyIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakKaedah penyimpanan di persekitaran

  • FoggiaPlatform angkat hidraulikUntuk menyuntik darah segar

    FoggiaPlatform angkat hidraulikUntuk menyuntik darah segar

  • FoggiaJenis bergerak hidraulik paksi naikmelabur

    FoggiaJenis bergerak hidraulik paksi naikmelabur

  • BedgoshJembatan boarding jenis platformIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    BedgoshJembatan boarding jenis platformIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

    BedgoshPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarLonjakan pelaburan industri

  • BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

    BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

  • segera:Peringatan: Maklumat LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah memberi anda LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah oleh syarikat kami, perkhidmatan LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah. LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LeixlipOil immersed transformer foundationReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!