kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan

  • masa pelepasan:2024-03-27 23:09:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:430
  • Penerangan pantas:

    kerbau,kerbauPaksi penerbangan hidraulik tetap,Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja

Kandungan artikel
kerbauPaksi penerbangan hidraulik tetap,

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan,kerbauPembelian jambatan naik tetap, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

kerbauSebelum digunakan, sila periksa dan menyimpan komponen kunci untuk kerosakan, kacang untuk keseluruhan, dan pastikan jambatan naik berada dalam keadaan kerja normal.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

AthensAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik,kerbauVehicle mounted boarding bridge, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Adakah anda memperhatikan kerja penyelamatan jambatan naik bimbit semasa menggunakannya? Kerana penyelenggarannya sangat penting, jika ia tidak boleh dijaga secara peribadi dan secara efektif, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada penggunaan masa depan. Oleh itu, ia dicadangkan semua orang menjaga jambatan naik bimbit secara peribadi dan efektif.

Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Kepastian KualitiJembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.


kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan



Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya - milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat patut diperiksa untuk sambungan hidraulik dan saluran paip. Jika saluran paip rosak, ia perlu diganti segera; Apabila ada keseluruhan dalam bahagian sambungan, ketatkan ikatan paip.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

kerbauSebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.


AwasaMaklumat produk lain
  • UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

    UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

  • UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

    UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

  • Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

    Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

  • Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

    Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

  • Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

    Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

  • Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

    Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

  • Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

    Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

  • Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • segera:Peringatan: Maklumat kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan memberi anda kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan oleh syarikat kami, perkhidmatan kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan. kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!