WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai

  • masa pelepasan:2024-04-26 23:40:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:284
  • Penerangan pantas:

    Wahninen,Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di

Kandungan artikel

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

WahninenPasang valv seimbang pada sirkuit minyak kembali untuk seimbang sirkuit dan mengekalkan tekanan, supaya kelajuan penurunan tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan mengawal kelajuan penurunan. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan menghindari kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah juga dikenali sebagai kunci hidraulik, dan sistem angkat saluran elektrik dipandu oleh tekanan hidraulik. Struktur mekanik garpu gunting menyediakan kestabilan tinggi untuk platform angkat, dengan julat luas saluran operasi dan kapasitas pembawa muatan tinggi, menjadikan operasi ketinggian tinggi lebih besar dalam skala dan sesuai untuk berbilang orang bekerja sama. Ia meningkatkan kuasa dan keselamatan operasi ketinggian tinggi. Klasifikasi umum saluran angkat: tetap dan bergerak. Jenis tetap termasuk: saluran angkat gunting, lif rantai, memuatkan dan membuang saluran, dll. Jenis bergerak dibahagi menjadi: lif hidraulik, saluran angkat hidraulik, saluran angkat bergerak empat roda, saluran angkat tekanan tangan saluran angkat kereta yang diubah suai platform angkat yang beroperasi tangan, saluran angkat dua tujuan AC/DC, saluran angkat yang diletak kereta, saluran angkat yang beroperasi sendiri, saluran angkat lengan kurva enjin diesel, saluran angkat lengan kurva, saluran angkat lengan melipat, saluran angkat jenis lengan, dan saluran angkat liga aluminium, Tinggi angkat berlainan dari meter hingga meter.

Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.

DembaJembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

Dengan sederhana, jambatan naik bimbit yang dicapai bukan hanya peranti bantuan untuk memuatkan dan memuatkan barang. Ia juga boleh menyimpan muatan cepat, memuat, dan transportasi objek,WahninenJambatan naik Taibian, yang mempunyai satu keuntungan dalam beberapa industri. Fungsi penyesuaian tinggi unik bagi gerakan chip aplikasi jambatan naik bergerak membuat segala-galanya semakin mudah dan selesa. Paksi muatan bimbit berkhidmat sebagai ramp a untuk forklift, membolehkan mereka masuk dan muat barang secara langsung di dalam trak, menjadikannya mudah, mudah, membersihkan laluan, dan memperbaiki pekerjaan. Selepas operasi selesai, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Saluran memuatkan dan membuka seharusnya tidak mengubah arah operasi secara arbitrari semasa proses operasi, dan seharusnya tidak tiba-tiba membuka atau berhenti; Jika ada keadaan istimewa, ia boleh dihentikan di tengah saluran.

Apabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

projekFungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat,WahninenJembatan naik hidraulik tetap, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

Firstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.


WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai



Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Jabatan produksiUntuk mencegah rusting di jambatan boarding, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi,WahninenJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetap, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

WahninenUntuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.


AwasaMaklumat produk lain
  • CarraraJembatan pengangkutan yang tetappengilang

    CarraraJembatan pengangkutan yang tetappengilang

  • CarraraPembuat jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

    CarraraPembuat jambatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

  • CarraraLift menegak boleh capaiPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar turun

    CarraraLift menegak boleh capaiPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar turun

  • OskemenTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPengenalan komposisi dan fungsi

    OskemenTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPengenalan komposisi dan fungsi

  • FengnanPlatform angkat hidraulik lif bergerakKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    FengnanPlatform angkat hidraulik lif bergerakKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • FengnanPenghasilan jambatan naikApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

    FengnanPenghasilan jambatan naikApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kurangnya

  • SalbruckenJembatan pengangkutan yang tetapApakah kelebihan pengembangan teknologi baru

    SalbruckenJembatan pengangkutan yang tetapApakah kelebihan pengembangan teknologi baru

  • SalbruckenPembuat jambatan naik bimbit 10 tonCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

    SalbruckenPembuat jambatan naik bimbit 10 tonCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

  • segera:Peringatan: Maklumat WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai memberi anda WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai oleh syarikat kami, perkhidmatan WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai. WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WahninenJembatan naik bimbit ForkliftBahagian yang dipakai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!